Neem contact op met ons klantenserviceteam
E-mailadres: customercare@kvik.nl
Levering
Vragen over levering? Wij hebben antwoorden. Als je hier geen antwoord op je vraag ziet staan, open dan een chat met ons klantenserviceteam. Zij helpen je graag verder!
De leveringstarieven zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling en de afstand die je bestelling zal afleggen.
Je ziet het leveringstarief staan vlak voordat je je bestelling voltooit en betaalt.
We hebben meerdere verzendopties zodat er altijd één past bij jouw voorkeuren:
- Thuisbezorging door PostNord - rechtstreeks op uw thuisadres
- Zelf ophalen via PostNord - levering via een afleverpunt (bijv. een pakketautomaat of postkantoor)
- Zelf ophalen in de winkel - Je kunt je bestelling altijd afhalen bij de dichtstbijzijnde Kvik-winkel. Deze optie is gratis!
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een pakketnummer om je bestelling rechtstreeks op de website van de bezorgservice te kunnen volgen.
Als je je bestelling retourneert via een Kvik-winkel bij jou in de buurt, moet je het pakket net zo klaarmaken als je zou doen wanneer je het via een postkantoor zou verzenden. Je moet het pakket voorbereiden voordat je het in de winkel aflevert. De winkel kan geen etiket verkopen of voor je afdrukken.
Je moet ook gewoon het retourformulier invullen.
Winkels ontvangen wekelijkse leveringen en de meeste keukens kunnen binnen ongeveer twee weken in de winkel worden afgeleverd. Voor sommige werkbladen kan de levering langer duren. Vraag het je verkoper in de winkel waar je je keuken hebt besteld. Je kunt rechtstreeks met hen afspraken maken.
Als je een product wilt retourneren, begin je met het invullen van het retourformulier. Nadat je het formulier hebt ingediend, geven wij instructies voor het retourneren van het artikel of de artikelen.
Ja, je kunt een Kvik-winkel in de buurt kiezen als bezorgmethode. Je kunt de grotere artikelen ook op je eigen adres laten bezorgen.
Ja, je kunt onderdelen van je bestelling retourneren.
Vul dit formulier in.
Beschadigde of verkeerde artikelen
Stuur ons een e-mail met foto's van het beschadigde product of praat met ons via de chat. Wij openen een dossier en vinden de beste oplossing voor je.
Stuur ons een e-mail met foto's van alle producten die je al hebt ontvangen of praat met ons op de chat. Wij sturen je de ontbrekende producten zo snel mogelijk toe.
Stuur ons een e-mail met foto's van het verkeerde product of praat met ons via de chat. Wij sturen je zo snel mogelijk het juiste product toe.
Helaas niet. Omdat Kvik een franchiseconcept is, zijn de winkels onafhankelijke bedrijven. Daarom kunnen we geen online bestelling ruilen met een ander artikel in een winkel.
Als je product defect of beschadigd is, kunt je hier een garantieclaim indienen.
Andere veelgestelde vragen
Hier vind je de antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Als je het antwoord op jouw vraag hier niet vindt, start dan een chat met ons. We zullen ons best doen om je te helpen.
Helaas nog niet, maar we zijn er wel mee bezig! Je kunt een gratis afspraak maken met een van onze getalenteerde keukenexperts in een winkel bij jou in de buurt, om je te helpen bij het tekenen van je keuken. Een afspraak is gratis en vrijblijvend, dus zoek een geschikt moment in een winkel bij jou in de buurt en begin vandaag nog met tekenen.
Op onze website hebben we een paar gidsen staan om je te helpen bij het schoonhouden van je keuken en badkamer. We verkopen in onze webshop ook schoonmaakmiddelen die speciaal voor onze producten zijn ontworpen.
Hier vind je de gidsen:
Het is nooit eenvoudig om zeker te weten of nieuwe fronten van Kvik compatibel zijn met je oude keuken. Onze getalenteerde keukenontwerpers kunnen je hierbij helpen. Meet een paar maten op, maak een paar foto's en maak een afspraak met een winkel bij jou in de buurt. Afspraken zijn gratis, dus het is zeker de moeite waard om er een te maken.
Je kunt hier op onze website een gratis afspraak maken met een van onze keukenexperts in een winkel bij jou in de buurt.
Wij helpen je ook graag. Open een chat met ons en we zullen je door het proces leiden.
Je kunt ook een e-mail sturen naar customercare@kvik.com met
- je volledige naam, e-mailadres en telefoonnummer;
- je dichtstbijzijnde stad (om de dichtstbijzijnde Kvik-winkel te vinden);
- de reden voor de afspraak (keuken-, badkamer- of garderobeproject);
- je gewenste dag en tijd.
Our book it yourself right here on our website:
Dat klopt, een afspraak met onze keukenexperts is altijd gratis!